ГІДРАВЛІЧНА ВИРІВНЮЮЧА ПЛАТФОРМА З ПОВОРОТНОЮ АПАРЕЛЛЮ L300
Доклевелери - вирівнюючі платформи
Доклевелери Alutech/Novodoc є одним з головних елементів перевантажувального терміналу, оскільки саме він забезпечують виконання основної функції – перекриття простору і компенсації перепаду висот між навантажувальної рампою і вантажним автомобілем.
Використовуючи доклевелери можна безпечно і ефективно виконувати розвантажувально-навантажувальні роботи. Завдяки вирівнюючої платформи навантажувальна техніка може заїжджати і виїжджати з вантажівки, що виключає необхідність застосування ручної праці і багаторазово скорочує час вантажно-розвантажувальних операцій.
Підбір доклевелери повинен ґрунтуватися на габаритах вантажних автомобілів, допустимому вугіллі навантаження і висоті навантажувальної рампи. В ідеалі рампа повинна розташовуватися трохи вище вантажної платформи найбільш часто використовуваних автомобілів. Кут навантаження, максимально допустимий за вимогами правил охорони праці, відповідає відношенню робочої довжини платформи до її висоти і не повинен перевищувати 1:8 (12,5o).
Для установки доклевеллеров використовується заздалегідь підготовлене за спеціальними кресленнями місце – приямок – поглиблення в бетонній підлозі складу, що і встановлюється вирівнююча платформа. В окремих випадках для встановлення доклевелери створюють спеціальну перевантажувальну майданчик.
Переваги доклевелери Alutech/Novodock
Конструктивна безпека. Кожен доклевелери Alutech/Novodock відповідає вимогам європейських норм безпеки EN 1398 і позначений знаком CE. У конструкції застосовані всі необхідні системи безпеки, нанесена необхідна попереджуюча розмітка.
У доклевеллерах Alutech/Novodock застосовуються два основних підйомних гідравлічних циліндра, що забезпечує захист від платформи перекошування та виходу з ладу під час перебування на ній навантажувальної техніки.
Перевантажувальне обладнання Alutech/Novodock розроблено та вироблено німецькою компанією Novoferm спеціально для Групи компаній «Алютех». Таким чином, Група компаній «Алютех» і компанія Novoferm гарантують надійну роботу виробу і відповідність його всім заявленим характеристикам.
Доклевелери володіє вантажопідйомністю 60 кН (6 тонн), товщина верхнього сталевого листа платформи становить 6/8 мм (для L300), 8/10 мм (для L500), товщина апарелі – 12/14 мм. Це високі технічні характеристики, що забезпечують надійне використання устаткування протягом усього терміну експлуатації.
Зручність вибору і монтажу. Доклевелери Alutech/Novodock відрізняються простотою вибору необхідного розміру. Так, рекомендована довжина доклевелери відповідає монтажної довжині приямка. Ця особливість позитивно позначається і на вартості обладнання – немає переплати за довжину стандартної апарелі.
П'ять варіантів (на вибір) виконання монтажної рами доклевелери забезпечують зручний монтаж обладнання. Детальна інформація по кожному типу рами наводиться у брошурах «Опис системи».
Група компаній «Алютех» пропонує два основних типи доклевеллеров:
-
гідравлічні вирівнюючі платформи з телескопічною апареллю L500;
-
гідравлічні вирівнюючі платформи з відкидною (поворотної) апареллю L300.
Гідравлічні доклевелери (зрівняльні платформи) з телескопічною апареллю L500
Доклевелери з телескопічною апареллю оснащений електрогідравлічним приводом, керуючим двома основними циліндрами підйому платформи, циліндром висунення апарелі і повернення у вихідне положення.
При підготовці вирівнюючої платформи до роботи, піднявши її на необхідну висоту, відбувається плавне висування апарелі (максимум до 1 м) і опускання її на борт вантажного автомобіля з точністю до сантиметра. Це особливо важливо, коли доводиться мати справу з повністю завантаженими вантажними автомобілями, коли площа опори телескопічної апарелі мінімальна. У процесі перевантаження апарель і платформа автоматично слідують за зміною висоти вантажівки.
Гідравлічні доклевелери (зрівняльні платформи) з відкидною (поворотної) апареллю L300
Доклевелери з поворотною апареллю також оснащений електрогідравлічним приводом, керуючим двома основними циліндрами підйому платформи, циліндром повороту апарелі і повернення у вихідне положення.
При підготовці вирівнюючої платформи до роботи відбувається підйом платформи на максимальну висоту і автоматичне відкидання апарелі. Після цього апарель плавно опускається на борт вантажного автомобіля, представляючи собою рухливий «місток» між нерухомим полом складу і змінюють висоту в залежності від ступеня завантаження підлогою кузова.